曲目
FLYING WITHOUT WINGS
HIT YOU WITH THE REAL THING
WHEN YOU'RE LOOKING LIKE THAT
AMAZING
SHE'S BACK / BILLIE JEAN
UPTOWN GIRL
ADDICTED TO LOVE
I WISH / WILD WILD WEST
SENORITA / DON'T CHA
COLOUR MY WORLD
HEY WHATEVER
THE DANCE
SWEAR IT AGAIN
SEASONS IN THE SUN
WORLD OF OUR OWN
MANDY
QUEEN OF MY HEART
WHAT MAKES A MAN
YOU RAISE ME UP


上星期我已經看完這隻碟碟了
只是一直沒機會說感想

真係...超級正呀!!!! (尖叫)
雖然佢地一直都唔係好識跳舞, 但這個FACE TO FACE的Concert真係超正
頭幾隻都係勁歌熱舞, 仲跳得唔錯tim (雖然我之前已睇過download之物)
睇到我勁high!!! 同d fans一齊尖叫XDD

因為咁.....我超後悔冇去上年佢地個Concert!!!! (痛哭)
睇返d人坐680位拍的video...我都想叫埋一份>< !!!
好想去好想去好想去!!! 你地幾時再黎呀??? 我一定會去睇!!!
最衰係我姐啦, 上年想去又唔出聲, 搞到我以為冇人陪所以唔去, 而家兩個人係咁後悔呀陰功!!!


第一首歌是FLYING WITHOUT WINGS
佢地通常都係咁出場(笑), 不過I LIKE IT!


接著是HIT YOU WITH THE REAL THING
這隻超級正!! 係我愛歌之一, 又型又好聽>< !!!
十隻姆指!!!


WHEN YOU'RE LOOKING LIKE THAT!
十級正的歌!!! 我好鐘意呀!!! (說起來我隻隻都鐘意的...)
本來想睇佢地隻MIC STAND舞, 不過而家都好~~(心)
AMAZING, 不錯的歌, 我姐很喜歡的呢~~~~
KIAN的圖真的很難CAP...他太好動了! (而NICKY的卻很易)


很抵讚的一隻歌 SHE'S BACK / BILLIE JEAN
雖然開頭我以為D影子都係佢地, 正讚嘆佢地咁勁時, 佢地居然係第二個人XD|||
我還狠狠地「嘖」了一聲XDD
不過佢地都真係跳得幾好呀, (以佢地的水平來講XD|||)
一向唔係好識跳舞的MARK都好努力咁跳, 我第一個讚佢(笑)
其他人也很好~~~但大家不要把他們跟MJ比較...(逃)

UPTOWN GIRL我決定自行跳過
不過佢地一開頭在除衫除褲XDD
除D又唔除D, 好衰嫁XD|||| (KIAN仲係擺出一個"NONONO~~唔除得唔除得"的死人可愛表情!!!! (大笑)


ADDICTED TO LOVE, 少有由KIAN和NICKY帶頭唱的歌 (雖然我CAP了MARK....MARK你真係好肥仔呀!)
久違的MIC STAND終於出來了XDD(毆)
很好聽的說!!


WILD WILD WEST又係一隻又好聽又好睇的正野
好好玩的歌~~~~仲有SHANE做倒立TIM!~


DON'T CHA
我諗係最高潮的一隻歌
D舞好低B呀XDDD, 可惜我CAP唔到個動作出黎
佢地又輪流擺款, 又扭PAT PAT又....XDDD
最好笑最好睇都算得上係LI隻!!

接著進入慢歌
佢地都累啦....開始坐在樓梯唱XD
辛苦你們了, 真係好好睇呀T^T
arrow
arrow
    全站熱搜

    嘉三 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()