這篇entry都算是發洩,不適者...看看也無妨...


有d野屈在心中真係好辛苦...但說出來又好似好小氣咁...
但我現在真係好想說說...

其實我唔係吝嗇...
有好野要同大家分享要應該的...
有時獨有一樣東西不是最開心, 同人分享那種感覺才是最開心的事
我明的。因為其實可以同我分享o既人唔多
所以我好珍惜同我愛同一樣野, 有共同話題o既你地
因為咁, 我好樂於分享我擁有o既野。我好鐘意同大家一齊傾一齊笑~
其實肉麻d講句...大家o既笑容真係我o既動力...
做完一樣野, 有時唔係淨係話好好就夠。我係貪心d,我係想同大家分享我做o既過程。我知道有時有d野當你地沒興趣時,我捉住你地講係一件好痛苦o既事。我有時都有d咁o既感覺。但我都盡量會配合你地,你地開心我一齊開心,你地唔開心我都一齊唔開心。朋友嘛,邊有得計...
我唔係講到自己好偉大咁...
有時懶理不理o既事我都會做過
但當你地差不多次次都係咁時...真係會覺得難過的...

做完一樣野, 只換來幾句敷衍的「不錯」
我搞咁耐整咁耐...只係幾句敷衍o既說話...
有時有d事我唔係為自己做的...我你為大家做的...
但...敷衍都算...有時你地真係唔會去睇..唔會去理...
又可能根本唔知我做左件咁o既事...

我仍然仲咁白痴去努力去做去整去寫去畫...
可能一部份係因為我為左滿足自己o既慾望, 但我深信自己有好大部份係為左維繫我地之間o既感情...
比起以前,我們已經冇叫咩聯絡...冇咩溝通...
要維持到以前咁其實係冇咩可能...
但我真係唔想咁
做朋友有今生冇來世。
如果我o既白痴行為仲有少少o既作用,我會好樂意去做。
但如果我o既努力只能換來大家o既冷淡...咁我到底仲應唔應該繼續去做呢?
有時我做出黎o既野的確唔係d咩perfect, 出色o既事
但我都叫俾心機去做...就算係垃圾都好,我都要諗, 要花時間...
我唔係叫大家去好假咁加以稱讚...但我只係想大家拎個心出黎講多幾句...
相比我花o既精神努力、心意...大家花多少少...係唔係真係太過份呢

咁有時...如果你唔當我係朋友o既話...真係連果少少都唔應該浪費
又或者我真係強迫緊大家...又或者你地從來/現在已唔當我係朋友,只係唔好意思講o者...
如果你地覺得我只係俾緊說話你地聽,我非常抱歉。
我真係唔係想去怪大家...
只係...我都係有感情o既生物。
我唔係剩係識拉比仁王TakuyaKENKEN咁...
我都會為其他事而唔開心...

真心講句
其實經過之前網網的罵戰...關站後
我真係好hurt好hurt
我冇左一個大家開心留言談天o既地方
但某d人消失左倒是一件幸事
經歷了那風波、一直支持我的人
我每一個都好珍惜...
還有在RR留言的人...佢一個留言都比很多事都寶貴
失去左o既事我已經失去左,所以我唔想俾我現在還擁有o既事失去。
有幾多個網,幾多blog都冇用
最重要係有人、有重要o既朋友同我一齊分享
li d係我學到o既野
對重要o既人、事...我唔想咁易放手...
一放左手...我會失去更多野...
我唔要咁
我唔想後悔
是的...說到底我都係為左我自己...

最尾... 只係講講...
我明白大家平時生活那邊是非常重要...
但除了這一邊外...
我自己係好重視網網這邊...
你可以唔當我係朋友
但我一直都將大家視為重要朋友...是真的。。。
arrow
arrow
    全站熱搜

    嘉三 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()