這title其實剛才我家的総吾ちゃん學回來的
是他新學的動作─積極驚呆XD!

不過我今天真的前向きで立ちすくむ 了...
好不容易拼死(?)在神的孩子愛跳舞那兒下了HAPPY BOYS 1,2集...
那FORUM真的給我關了Orz!!!
好陰功呀...早知我喪download啦...我至少可以下多5集的說!
但都係死...睇得越多睇吊癮...!!!
點可以咁對我...我要睇落去呀!!!
我睇完第1集正high的說!!! KENKEN好型(牛郎)...康史好可愛嘛....
早知如此...我就早點去拼啦...我好蠢好蠢!!! (泣奔)

有機會才寫有關HB的Entry吧...嗚...

arrow
arrow
    全站熱搜

    嘉三 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()