昨晚跟YoNK去了看太陽之歌~~

我覺得一點也不悶呀, 就係聽YUI唱歌都夠啦~~~(心)


劇的內容我沒打算透露(因為不想打), 我只寫少許感想就好了

看完的感覺1是......比以前跟愛YUI !!! 本來已經很喜歡她了, 現在更喜歡~~~她唱歌歌真的好好聽呀, 而且好ENJOY好開心, 這種天才歌手我很喜歡的~~~~Main Point都係佢咁享受唱歌, 正如Tuti一樣, 我就喜歡他很享受舞台那種feel~~~~


呀呀...離題了

感覺2, 當然是...哭了XDDD!!!

我都唔明自己點解要係咁喊呀><......在尾段喊唔出奇, 但我好早就流左第一滴眼淚(其實係幾滴一起來), 早到我都唔記得係邊個位了, 最衰隔離坐了個不認識的男生(佢仲要自己一丁友黎睇 + 全場仲有很多位)...搞到我比平時忍得仲辛苦><!!!


感覺3......有少許在看音樂劇的feel (香港那些) ~~~哈~


感覺4.....是突然發覺的...個男主角阿Koji君.....那種白痴好似係我鐘意o既類型喎XDDD(踹飛) 有幾次我都諗起赤也, 可能果刻把聲有點似啦~~~


建議大家去睇呀~~~YUI唱歌真係好好聽o嫁!!! 所以小櫻你要加油!!!



就憑YUI 和 Kaoru, 我今日要高高興興地上班打日記

Tomorrow Never Knows~~~~~ It's Happy Line


ps. 之後吃麥當當的咖哩豬豬包...不太好吃, 而且換不到兔子ToT !!! 回家後...將個咖哩豬豬包全吐出來了XD|||||
arrow
arrow
    全站熱搜

    嘉三 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()