我d時間一d都唔夠用呀T口T
我日日都好多野想做, 但做得果1-2樣only T_T

美味學院我未睇, 生徒諸君我又未睇(<<連去下也沒時間)
別說寫感想了
星期三又繼續出DG動畫和求婚大作戰.......


漫漫我又唔得閒睇
而家打算追回兩套漫漫, 但兩套都未睇哂
想買回另一套.....除了家中沒位放外, 我發覺沒時間看也是一個危機...囧

睡又睡唔夠
飯後睡醒洗埋澡都10點幾
我仲要睇溏心風暴同謎呀呀呀~~~

搞到11點......
畫一幅PBBS圖用了1小時有多
而家仲差2幅
小翼那幅還要 0 idea

我要時間呀 >__< !!!
哎呀......我好睏呀.....z___z
arrow
arrow
    全站熱搜

    嘉三 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()